[MataroSensefils] Fwd: mapa de la xarxa

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
dim set 22 08:55:49 CEST 2009

Envio còpia a la llista guifi-rdes, a veure si et poden orientar ...

La idea que es planteja és afegir una capa amb informació lògica de la
xarxa sobre els mapes actuals, informació que es pot obtenir del cnml però
que es pot integrar en una capa.

Al xat irc.guifi.net #guifi hi trobaràs, als vespres al kenshin i al Locke
que han treballat amb els mapes.