[MataroSensefils] usuari nou

ivan ivan a rusc.net
dis set 19 10:33:47 CEST 2009

t'he desplaçat el node que has creat
MTROStJosepOriol23<http://www.guifi.net/node/22980>a la sona
Maresme <http://www.guifi.net/maresme> dins de la sona de
Mataró<http://www.guifi.net/mataro>
.

per connectar-te a matarosensefils necessites instalar un router al terrat o
taulada on hi ha la antena de televisió. per poder tindre millor senyal, ja
que els portàtils, al no tenir antena d'abast, o estar situats en interiors,
moltes vegades no emeten una senyal prou forta com per connectar-se

Aquí tens un gràfic on es veu la caiguda de rendiment quan un portàtil es
connecta directament a la xarxa:
http://guifi.net/ca/node/6488

I aquí una explicació de com funcionem:
http://guifi.net/ca/node/2010

nosaltres per connectar-nos estem fent servir aquets dos models de router
Ubiquiti Nanostation2 <http://www.ubnt.com/products/nano.php>
Ubiquiti Nanostation Loco2 <http://www.ubnt.com/products/loco.php>
fàcils de configurar i d'instal·lar

ens pots trobar tots els dimarts a partir de les 19:00h a:
AAVV de l'Escorxador, C\Prat de la RIba, 110.

o *envia un correu preguntant el que vulguis a:*
llista a matarosensefils.net <Llista a matarosensefils.net>
<http://matarosensefils.net/> <http://matarosensefils.net/>
          ivan

El 19 / setembre / 2009 00:17, Ramiro Chiriotti Alvarez <
ramic_89 a hotmail.com> ha escrit: