[MataroSensefils] Fwd: mapa de la xarxa

Toro torocatala a gmail.com
dim set 22 08:05:23 CEST 2009

La veritat es que mai he programat amb XML, que es el llenguatge que sembla
utilitzar aquesta aplicació, tot i axó si pogués veure com esta feta l'altre
capa del mapa, potser podria fer-hi quelcom.
¿Algú sap on trobar el codi i documentació al respecte?

Ostres, ho has mirat just quan el mapserver de guifi.net, el servidor que