[MataroSensefils] mapa de la xarxa

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
diu set 20 01:41:04 CEST 2009

Ostres, ho has mirat just quan el mapserver de guifi.net, el servidor que
afegeix la capa de nodes i enllaços a sobre la capa del mapa, havia deixat
de funcionar.

Ara ja torna a funcionar.

Treballant amb capes sobreposades i que es puguin activar i desactivar el
què es podria fer és afegir-hi alguna capa amb la informació lògica que
comentes, s'ha comentat de fer-ho alguns cops però encara no s'ha decidit
ningú a desenvolupar-ho.

Aquesta informació que comentes es pot obtenir amb una consulta a
l'exportació cnml i gml (que són uns xml) com per exemple:
http://www.guifi.net/guifi/gml/11031

o aquests altres:
http://www.guifi.net/guifi/cnml/11031