[MataroSensefils] mapa de la xarxa

Toro torocatala a gmail.com
dis set 19 19:14:16 CEST 2009

A l'enllaç que has passat tant sols veig un mapa de Mataró de google maps,
ni tan sols veig els enllaços físics entre nodes, però això potser es degut
a un problema puntual amb google maps.

Tot i això, el busco jo no es un mapa fisic, on hi aparegui la ubicació dels
nodes la xarxa sobre un mapa de Mataró, si no un mapa logic, on hi apareguin
les ip's, masqueres de xarxa, portes d'enllaç, dels diferents nodes de la
xarxa, etc...
Podria ser bastant útil, per exemple a l'hora d'arreglar problemes
d'enrutament, com he vist que a vegades passa.
Torno a dir, que si el mapa no esta creat, el podríem crear nosaltres
partint de la informació de guifi.net, suposant que sigui la mateixa que la
de la VidaReal(TM)