[MataroSensefils] Sortida pel proxy

Jose Legido jose a legido.com
div set 11 10:59:10 CEST 2009

2009/9/11 Rastafury <rastayoung a gmail.com>:
> Hola bon dia, avui hem toca curra, e de montar la nanostation dos loco a
> casa me germana, ya tinc el material cable, rj-45 ( mes material per la
> instalacio).
> Estic decidit a fer-lo pero crec que n'hi haura problemes :(, a l'hora de la
> conexio amb el proxy.

Bon dia! Ens encanta que la gent ho faci pel seu compte i funcioni! Felicitats!

> [...]
>
> estic al carrer jaume recoder, veig la torre maresme (mathabana) ala
> perfeccio, l'enllaç es aqui, i el proxy el de l'escorxador, ( aqui es hon
> veig el problema) a usuaris al node de lescorxador no surt
> (actinea.fernandez), pero al meu node a usuaris si k surt i posa pending,
> aixo vol di que esta pending de que lactivin¿? algu hem podria fer un cop de
> mà¿?. Que putse nomes sigui el proxy, pero si n'hi ha algun admin per aqui
> em podria mirar el meu node aveure si no li falta res ( yo crec que esta
> requeteremirat) el meu node es Mat_Ras2.

Per validar un usuari de la porta a internet, el node ha de graficar i
que la connexió sigui estable, es el codi de bones pràctiques de
guifi.net, perquè tota la xarxa funcioni bé.
Hem vist que encara no estàs enllaçat,no?
http://www.guifi.net/node/23054

La ip 10.139.66.71 no respon.

Pots accedir a la xarxa?

Continuem en contacte! Si necesites mes ajuda, puc passar-me un moment
a fer-te un cop de mà o sinò, remotament.

Salut!