[MataroSensefils] Sortida pel proxy

Rastafury rastayoung a gmail.com
div set 11 12:06:49 CEST 2009

booon diaa estic amb una conexsio lentisimaaaaa, e pogut conectarme a una
red sense xifra,  li fic el unsolclik i em demana una contr i usuari per
entrar ala nano, quina es¿?, e entrat al fixe de configuracio i veig un
usuari root i una pass pero no entran amb aquets valors, em pudrieu
ayuar¿?¿?, jose no se si tindre internet aixo de ferme un cop de ma ¿?
vindries cap aki¿?, si es aixi et deixo el num, de telf per dirta on  tastic
o et dic el numero del portal o alguna cosa, avere si podemo solucionar
aixo,

espero estar amb conecsio ;) ;'(