[MataroSensefils] Sortida pel proxy

Rastafury rastayoung a gmail.com
div set 11 08:17:35 CEST 2009

Hola bon dia, avui hem toca curra, e de montar la nanostation dos loco a
casa me germana, ya tinc el material cable, rj-45 ( mes material per la
instalacio).
Estic decidit a fer-lo pero crec que n'hi haura problemes :(, a l'hora de la
conexio amb el proxy.

Per qui llegeixi aquet mail li dire com estic enllazat.

estic al carrer jaume recoder, veig la torre maresme (mathabana) ala
perfeccio, l'enllaç es aqui, i el proxy el de l'escorxador, ( aqui es hon
veig el problema) a usuaris al node de lescorxador no surt
(actinea.fernandez), pero al meu node a usuaris si k surt i posa pending,
aixo vol di que esta pending de que lactivin¿? algu hem podria fer un cop de
mà¿?. Que putse nomes sigui el proxy, pero si n'hi ha algun admin per aqui
em podria mirar el meu node aveure si no li falta res ( yo crec que esta
requeteremirat) el meu node es Mat_Ras2.

Moltes gracies a tots/es

SALUUT