[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu maig 31 12:46:40 CEST 2009

Hola Jose,

He afegit en el punt 9 el que comentes.

També he invertit l'ordre en dels punts 1 i 2: primer expliquem l'estat
actual de la xarxa i la previsió de creixement en 6 mesos i després la
proposta de desplegament per l'administració i el resultat de sumar esforços
en la xarxa oberta.

Feu-li un cop d'ull amb "carinyu" i si no hi ha res, els hi fem arribar
aquesta setmana que ve amb els annexes.

http://www.matarosensefils.net/ajuntament/Proposta_Impem09.pdf

Vagi be!

Jordi

El 28 / maig / 2009 04:12, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: