[MataroSensefils] Bon punt a Cerdanyola

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij maig 21 21:22:11 CEST 2009

Hola,

Mireu les fotos d'aquest node situat davant de la Politècnica, just al
costat dels Salesians:

http://guifi.net/node/21829

El noi que vol muntar el node m'ha dit que agafa a 2,4 Ghz:

-66 Cuba
-71 l'Habana
-73 sant Simo

De fet, en una de les fotos es veu la Torre del maresme:
es podria fer un enllaç a 5,4 Ghz entre aquests dos punts i extendre la
xarxa per Cerdanyola :-)

De moment, crec que es posarà com a client de Cuba.

Per cert, algú sap ja alguna cosa de les noves LOCO 2?

Vagi bé!

Jordi

Ps: estaria bé acostumar-nos a pujar les fotos que fem a la web ... jo el
primer ;-)