[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Jose Legido jose a legido.com
dij maig 28 04:12:36 CEST 2009

Molt bé Jordi!
Per fí me l'he pogut llegir detingudament i està força bé.

L'únci que es podria afegir es que l'ajuntament ens digués possibles
llocs municipals per fer bons enllaços amb altres poblacions.
Segur que ho has mirat i estàs informat, però potser hi ha altres llocs bons.
Per exemple, has ficat la torre de telecomunicacions del Parc forestal
(per cert, impresionant) però potser tenen altres llocs com la torreta
de Sant Andreu de llavaneres que em sembla que es dels bombers, alguna
cosa a Burriac, etc...
Que aquests tenen mes propietats dels que ens pensem!!!

I afegir com anexe la posibilitat de montar Supernodes amb energia
solar, amb la currada que t'has fet, fica només l'enllaç o fes un
copia i enganxa de:
http://guifi.net/node/6663

Molaria lligar-ho aquesta setmana, si vols quedem divendres i ho matem.

Salut i a tope sensefils!