[MataroSensefils] Servei de telefonia per VoIP inhalambric?

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim mar 17 10:07:56 CET 2009

Bon dia,

    Albert, moltes gràcies per les explicacions, m'has ressolt molts
dubtes...
    Pel que fa a potència dels aparells emisors (els mòvils i les
antenes), sembla un contrasentit que la telefonia mòvil i les seves
antenes puguin emetre a aquestes potències i, en canvi, el wifi no.
Seria coherent o disminuir les potències permeses de mòvil o deixar
igualar les potències d'emissió de mòvil amb aparells wifi. Creieu que
hi ha alguna raó "real" per no fer-ho? (vull dir, que ja se que sembla
que no és molt sa, però el mòvil tampoc i legalment no hi ha problema.
El perquè d'aquesta diferència se m'escapa, a menys que sigui per
protegir el mercat dels mòvils, es clar...).
    Vinga, gràcies per tot.

       Ermoi.