[MataroSensefils] Servei de telefonia per VoIP inhalambric?

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu mar 15 11:41:28 CET 2009

Bon dia Moisès,

No és cap burrada però tots els aparells que he provat, no funcionen prou
bé. Les baixes potències a les que emetem i el fet de ser una banda lliure
que pot utilitzar qualsevol ADSL amb WiFi, fan que no xuti gaire bé en un
entorn urbà.

A dins d'un edifici o nau industrial encara pot funcionar.

No se si hi ha algú més a la llista que pugui compartir la seva experiència.

Jordi