[MataroSensefils] RE: Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
dij gen 29 16:53:43 CET 2009

Bones Jose,

Els perfils MatIsent amb BCNmargarit2 no son gaire bons:
http://guifi.net/node/19268/view/distancesmap?lat2=41.374836&lon2=2.163789

Amb (ordenats de menor a major distancia):
- MatPlGranollers
- MatPlaCuba
- MatCubaMerce
- MatHavana
- MatMolins
- MatPalau
- MatSanSimo
- MatAAVVVistaAlegre
- MatEscorxador
- MatRocafonda

Hi han bons perfils, hi ha que pensar que hi hagi un rb, espai per posar una parabolica y visió a bcn.

> Date: Tue, 20 Jan 2009 09:58:10 +0100
>
> Hola!
> Des d'Isern hi ha bones vistes cap a Barcelona. El millor es que tenim
> accessibilitat total al supernode. A veure si aquest cap de setmana el
> podem canviar.
> Tenim un parell de Planars de 23dbi a 5ghz. Si ho fem, fiquem una
> apuntant cap a Barcelona.
>
> Poc a poc!!!!
>
> Salut!

Consigue gratis el nuevo Messenger. ¡Descárgatelo!
http://download.live.com/