[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 20 09:58:10 CET 2009

Hola!
Des d'Isern hi ha bones vistes cap a Barcelona. El millor es que tenim
accessibilitat total al supernode. A veure si aquest cap de setmana el
podem canviar.
Tenim un parell de Planars de 23dbi a 5ghz. Si ho fem, fiquem una
apuntant cap a Barcelona.

Poc a poc!!!!

Salut!