[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij gen 29 17:51:32 CET 2009

Hola Sebastian!

Un aclariment :-)

No deies que era millor que l'antena no fos parabòlica pq era més senzill
fer l'enllaç?

http://mail.matarosensefils.net/pipermail/llista_matarosensefils.net/2009-January/000714.html

O volies dir que per fer les proves millor planar i després l'enllaç
permanent amb parabòlica?

El punt disponible on hi anirà una RB-600 amb una direccional planar
apuntant cap a BCN és MatHabana.

Com pots veure el mapa de nodes està a primera línia de mar, o sigui que
segurament pot tenir menys obstacles.

El problema és que en aquest punt, ara per ara, no hi pot anar cap
parabòlica ja que es tracta d'un balcó.

D'altra banda, mirant el mapa de Badalona vaig veure que teniu un node al
mateix port.O sigui que la visió segur que seria perfecte i l'enllaç més
senzill.

Creus que aquest punt podria estar bé?

Jordi