[MataroSensefils] Associació Node de cuba amb xarxatroncal

Jose Legido jose a legido.com
dll gen 19 16:43:56 CET 2009

2009/1/19 Enric <enric a musaik.net>:
> En/na Jose Legido ha escrit:
>>
> Salut,
>
> si dius que l'AAVV de Vista Alegre està connectada a xarxatroncal,
> podria ser que la qualitat fos baixa i això fes que ho sigui per tothom.

No crec, l'enllaç amb AAVV Vista Alegre funciona molt bé.

> I per tant, cuba no es pogués enllaçar. Jo diria que abans de que féssiu
> el canvi (si no m'equivoco, aquest cap de setmana) ja no estava connectat.
> Així heu canviat les ip's de cuba, no? Ho teniu tal i com està a
> guifi.net, no? Doncs hauré de canviar la conf del node dels meus pares.

Si, està com està al web de guifi.net
Perdona per no avisar, hem anat a saco, culpa meva, l'Ivan va dir de
avisar als usuaris de Cuba, que no son els teus pares, ets tú per
connectar-te a ells!!! jeje

Si us plau Enric, pots donar-te d'alta a la web de guifi.net i crear
la connexió amb l'unsolclic pel linksys i dir si funciona?

Ivan, pots configurar la nanostation contra xarxatroncal per veure si
funciona? Fica la ip 10.35.168.51, màscara 224 i fes un ping a
10.35.168.35 a veure si respon

No vegis si demano.... :)

Gràcies a tothom!!!!!