[MataroSensefils] Reunió d'Avui

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 20 09:02:19 CET 2009

Bona dia!
Avui dimarts no puc anar perquè he quedat a les 19h per parlar amb la
gent de l'AAVV de les esmandies.
Tenen moltes ganes de connectar-se i ens ofereixen les instal·lacions
per fer xerrades,etc...
També tenen contactes amb els veïns de l'edifici de la Plaça
Granollers per mirar de montar allà un supernode ja que en Raul deixa
la botiga.
Algú s'apunta?

Ahir vaig configurar la mikrotik d'Isern. Tot i que amb l'unsolclic
dona errors, l'he acabat de configurar manualment. Estaria bé
portar-la a casa de l'Ivan i fer una prova des d'allà.
Si voleu la deixo a l'AAVV escorxador o la porto on em digueu.

Salut!