[MataroSensefils] Associació Node de cuba amb xarxatroncal

Enric enric a musaik.net
dll gen 19 15:35:05 CET 2009

En/na Jose Legido ha escrit:
> Hola!
> Un cop configurat el node de cuba amb l'unsolclic de guifi.net, estic
> intentant ficar-ho a la xarxa de Mataró Sensefils.
> El problema es que no puc associar amb xarxatroncal. Des de
> l'escorxador també vaig tenir moltíssims problemes. A isern si que
> m'associo bé, amb xarxatroncal es queda buscant xarxa. Les comandes de
> la mikrotik son molt semblants:

Salut,

si dius que l'AAVV de Vista Alegre està connectada a xarxatroncal,
podria ser que la qualitat fos baixa i això fes que ho sigui per tothom.
I per tant, cuba no es pogués enllaçar. Jo diria que abans de que féssiu
el canvi (si no m'equivoco, aquest cap de setmana) ja no estava connectat.
Així heu canviat les ip's de cuba, no? Ho teniu tal i com està a
guifi.net, no? Doncs hauré de canviar la conf del node dels meus pares.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.