[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament

Jose Legido jose a legido.com
dll feb 9 01:04:30 CET 2009

2009/2/8 Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com>:
> Bones,

> Feu el que volgueu, però segueixo pensant que és complicar innecessàriament
> les coses. Si alimentes un node amb un simple cable de corrent el
> manteniment és zero i la simplicitat màxima. Si en el node hi poses un
> sistema de generació d'energia autònom, necessites les plaques, les
> bateries, l'espai, les fixacions i el manteniment de tot plegat. Per això
> algú va decidir fa molt de temps que era molt més eficient fer una xarxa de
> distribució de corrent i no generar-la en cada punt d'utilització.

Però es fixar un bon model i si ho fem en llocs on hi arriba la llum,
es per provar-los bé i després traslladar-los a llocs on si que sigui
necesari.
Per exemple, a les cinc sènies i havia una gent que es volia
connectar, però hi havia un turó pel mig. Si haguèssim pogut montar un
node al turó, es podíen haver enllaçat....