[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-6

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu feb 8 22:02:55 CET 2009

Hola Enric & co.!

La veritat que del ministre aquest no en tenia ni idea.

A mi m'ho va comentar el director tècnic d'una empresa que es dedica a temes
energètics...

Però com ja us vaig dir, aquest tema s'escapa bastant de la meva àrea de
coneixement.

A mi em sembla bé incloure-ho a la proposta i enfocar-ho com deia en Jose. I
si t'ho estàs currant ja, doncs encara amb més raó.

Apali nois!

Jordi