[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-6

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll feb 2 17:51:55 CET 2009

Hola gent, només un apunt sobre tot això,

potser no seria mala idea tenir un parell de nodes autònoms energèticament
dins de la ciutat. De fet ja estàvem investigant sistemes autònoms per a
instal.lar en punts estratègics que no tenen subministrament
elèctric. Aniria molt bé per a fer proves tenir un parell de
sistemes autònoms. Els podriem tenir dins la ciutat per a fer proves fins
que veiessim que funcionen bé i haguessim desenvolupat les eines necessàries
de monitorització i control. Si aquest és un camp en el que ja estàvem
treballant per què no incloure-ho en el projecte?

Salut,

Albert