[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-6

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dll feb 2 19:57:57 CET 2009

Bones,

> potser no seria mala idea tenir un parell de nodes autònoms
> energèticament dins de la ciutat. De fet ja estàvem investigant
> sistemes autònoms per a instal.lar en punts estratègics que no
> tenen subministrament elèctric. Aniria molt bé per a fer proves tenir
> un parell de sistemes autònoms. Els podriem tenir dins la ciutat per a
> fer proves fins que veiessim que funcionen bé i haguessim desenvolupat
> les eines necessàries de monitorització i control. Si aquest és un
> camp en el que ja estàvem treballant per què no incloure-ho en el
> projecte?
Si des de l'ajuntament ens proposen pagar nodes per la xarxa sensefils i
ara els hi demanem plaques solars en llocs on hi ha corrent crec que
pensaran que estem flipats. I segueixo pensant que és barrejar les
"guerres".
    Que consti que no nego la crisi energètica imminent (potser no tant
imminent, però propera) i encara que tot ajuda hi ha moments per cada
cosa, i de vegades segons quines peticions en segons quins moments poden
ser contraproduents, com penso que seria en aquest cas (probablement, si
els hi proposem això ens diran que fale, que ja s'ho pensaran... i
passaran de nosaltres).
    Per posar pau  ;-> , no podriem demanar primer els nodes tal qual i,
un cop concedits i operatius, en una segona fase ens podriem plantejar
quins d'ells seria interessant intentar fer-los autònoms des del punt de
vista energètic?
    A l'Enric no és a l'unic que van parir tossut ;->
    Vagi be.

       Ermoi.