[MataroSensefils] Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-600 de 4 minipcis cada un, o sigui 8 radios per

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
diu feb 1 22:18:25 CET 2009

sí que ho sembla , de fet ho és, el que pasa es que per demanar mai es
queda,,,

també tenen una altre opció

http://guifi.net/node/17381

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jordi Clopes
Enviado el: domingo, 01 de febrero de 2009 22:11
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Definint el pPel que fa als supernodes a
demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar:
http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2
RB-600 de 4 minipcis cada un, o sigui 8 radios per

Bona nit Jordi,

En el projecte aquest de Llavaneres, pel nombre d'RB-600 que demanen, sembla
que digui que són 2 RB-600 directament, oi?

http://guifi.net/ca/node/17381

Així queda la possibilitat d'ampliar cada RB-600 amb les RB604 (extensió de
4minipcis mes) tal com comentes.

Així cada node podria arribar a les 16 ràdios...

Merci per l'aclariment :-)

Jordi