[MataroSensefils] Xerrada de Guifi.net a Madrid

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic des 16 10:16:46 CET 2009

Bon dia Miquel,

Ara mateix el node Matarosensefils_Habana està operatiu i connectat amb els
seus clients.

El que està caigut és el node de l'Escorxador, que és el dona accés a
internet i genera les gràfiques que mostra la web.
Pel que hem comprovat el node de Matarosensefils_Habana està produint
desconnexions esporàdiques dels clients i estem mirant de veure quin és el
motiu.

Disculpeu les molèsties,

Jordi

El 16 / desembre / 2009 10:09, miquel tarres manyosa
<mikimotonet a gmail.com>ha escrit: