[MataroSensefils] Xerrada de Guifi.net a Madrid

miquel tarres manyosa mikimotonet a gmail.com
dic des 16 10:09:12 CET 2009

Hola, vaig instalar el node 20851 a un amic al supernode
MataroSensefils_Habana, m'ha trucat i m'ha dit que no funciona internet.
Despres de fer comprobacions mitjançant la nano2, es veu que conecta
perfectament amb Habana. Mirant les conexions de les grafiques d'Habana he
vist que tots els nodes estan down. Esta avariat?

Gracies a tots

El 15/12/09, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: