[MataroSensefils] Offtopic: Jazztel

Isern Palaus ipalaus a ipalaus.es
dim des 8 14:05:23 CET 2009

Bon dia!

Gràcies als dos per respondre'm.

Finalment ahir vaig sol·licitar la portabilitat a Jazztel, no sense
abans llegir-me la tira de fòrums i de gent queixant-se del servei.
Sembla estar tot condicionat a la distància que estàs de la central.

Jazztel, com totes (o quasi?) les companyies a excepció de les de cable,
fan ús de les centrals de Telefónica. Sembla ser que el sincronitzar més
o menys està totalment condicionat a la distància que estàs de la central.

Vaig fer us de la pàgina adslnet.es per calcular la distància,
aproximada, a la central: http://www.adslnet.es/distancia-adsl.html .
Tinc 94metres segons el càlcul d'aquí. Realment deuen ser uns 200 per
que els cables no van en línia recta. Als fòrums que vaig llegir aquells
que tenien una bona qualitat de connexió amb Jazztel era, segons deien
ells, per que estaven a menys d'un kilòmetre de la seva central.

Jo tinc clara una cosa: pot funcionar o no. Amb Telefònica mai he tingut
problemes, i quan una cosa funciona... més val deixar-la com està però
també qui no arrisca no pisca. Així que confiem en que funcioni, sinó a
tornar a Telefónica. Cosa bona de Jazztel es que no et demana
permanència així que *en teoria* es fàcil marxar... en teoria!

Us informaré, m'ha dit que amb 94 hores i amb un màxim de 10 dies hauria
de tenir la meva nova connexió amb un màxim de 6 hores de desconnexió
per el canvi d'un proveïdor a l'altre.

Gràcies!

Fins aviat,
Isern

El 08/12/2009 13:28, Jose Legido escribió:
> [...]
> Jo vaig agafar Jazztel precissament per la pujada. Ara mateix estic
> pujant un video a vimeo a 4Mbytes per minut que son uns 546KBits/s
>
> De 20MB em sincronitza de 5 a 8 mes o menys, tampoc m'ho miro massa i
> la pujada sempre a 900 KB/s. Volia fer proves connectant al ptr, amb
> un router mes modern, etc.... No sabia res de l'Anexo M. Estic a
> l'Escorxador
>
> Si vols fer mes preguntes o proves, tu mateix. Però insisteixo, si
> tens problemes amb una companyia entres en un bucle de no sortida,
> així que si tinguessis problemes amb jazztel a mi no em miris!!!!!

>>> activat. Aquest Anexo M permet arribar a uns 2,2mbps d'upload que es bastant