[MataroSensefils] Offtopic: Jazztel

Jose Legido jose a legido.com
dim des 8 13:28:22 CET 2009

En Jordi té tota la raó.

Quan em pregunten per una companyia d'ADSL sempre dic que la millor es
amb la que tinguis sort i no tinguis cap problema.
Jo vaig agafar Jazztel precissament per la pujada. Ara mateix estic
pujant un video a vimeo a 4Mbytes per minut que son uns 546KBits/s

De 20MB em sincronitza de 5 a 8 mes o menys, tampoc m'ho miro massa i
la pujada sempre a 900 KB/s. Volia fer proves connectant al ptr, amb
un router mes modern, etc.... No sabia res de l'Anexo M. Estic a
l'Escorxador

Si vols fer mes preguntes o proves, tu mateix. Però insisteixo, si
tens problemes amb una companyia entres en un bucle de no sortida,
així que si tinguessis problemes amb jazztel a mi no em miris!!!!!
jejeje

Salut!