[MataroSensefils] IPs de Cuba

ivan ivan a rusc.net
dll des 7 01:12:07 CET 2009

bona nit
la he liat parda !!!

em sembla que ja esta solucionat.
pero la gent de Cuba <http://guifi.net/node/19223> àuria de comprovar que no
m'he equivocat assignant IPs

aquesta tarde remenant la web de guifi.net he deixat sense clients
cuba.<http://guifi.net/node/19223>
quant m'he ne adonat he assignat les IPs manualment de memòria.

si m'he descuidat d'algú si us plau digueu-mo i perdoneu-me

això no afecte per poder navegar. nomes que si algú passa l'unsolclic i no
he assignat la IP be poden aver IPs duplicades i aixo si que afectaria per
poder navegar

demà m'ho miro amb mes calma