[MataroSensefils] Node

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll abr 13 20:57:32 CEST 2009

Hola Josep,

Ho sento però no se si t'acabo d'entendre.

Dius que t'has donat d'alta a la web i has posat la ubicació del teu node.
La informació de la web sobre el teu node la edites tu mateix. Si posa
"Projectat" és pq així li has posat.

Quan tinguis l'aparell instal.lat i connectat doncs tu mateix pots canviar
aquesta informació d'estat per "operatiu".

Intentem que la informació de la web sigui el més fiable possible.

No se si era a això al que et referies?

Com sempre faig copia del correu a la llista per si la resposta també li
serveix a algú altre.

Vagi bé!

Jordi