[MataroSensefils] Escorxador pillat

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
div abr 10 22:45:21 CEST 2009

proveu-ho per mac-telnet.. a veure si us deixa..

un cop reiniciat, doneu un cop d’ull a:

http://guifi.net/node/11232

parlant de senyals, la pròxima setmana i si el temps ho permet

deixaré a Llavaneres http://guifi.net/node/17288

una antena enfocant cap a Matarò, BCN, BDN

al loro amb els scans!! a veure qui la “pilla” :D

Jordi

  _____