[MataroSensefils] Rv: Re: Node

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim abr 14 21:44:07 CEST 2009

Cap problema Josep :-)

Tens raó que d'avegades pequem de parlar massa tècnicament. De veritat que
fem l'esforç ;-)

T'explico:

-El donar d'alta el teu node a la web es pot fer abans o després
d'instal.lar el node. És recomanable fer-ho abans pq des de la mateixa web
pots veure qui tens més aprop i a on connectar.

-La web també genera un fitxer que servirà per configurar-te automàticament
l'aparell.

- Jo crec que el més senzill per tal de veure si tens possibilitat ara
mateix de connexió i que no et costi diners, és venir un dia a l'Escorxador,
et configurem i cedim una aparell per la zona on estàs i t'expliquem com
comprovar-ho. Només caldria que dexessis com a fiança el preu de l'aparell.

Si tens cobertura s'encendran unes llumetes verdes a l'aparell. No pateixis
que és molt molt senzill :-)

El dimarts que vinguis a l'Escorxador, avisa abans per la llista per tal
d'assegurar que hi hagi algu i tenir algun aparell.

Com ho veus Josep?

Jordi