[MataroSensefils] linea internet

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
div set 5 15:53:02 CEST 2008

Sí, es molt facil:

Wireless->wlan X ->Tx Power->default i ja s’ho fa ell solet..

si voleu tunejar doncs “manual”

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jose Legido
Enviado el: viernes, 05 de septiembre de 2008 13:06
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] linea internet

Bon dia!!!!

2008/9/5 Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com>

Tot i això, estic completament d'acord amb tu de que nosaltres som els
principals interessats en mantenir un control.  Per això fora bo, ja que tu
el tens aprop, contactar amb en Ramon Grau, que ja va mesurar en el seu dia
les nostres antenes i les va trobar totalment inoques  o demanar aparells de
medició a la Diputació i/o a l'Ajuntament per esvair qualsevol dubte i per
mantenir un control periódic.

Jo no vull comparar sensefils amb el mòbil, ser el "tuerto en el país de los
ciegos" no em serveix de res.

L'ajuntament té dos mesurados fixes de radiacions que es poden consultar des
de la web del gencat (he demanat enllaç)

També tenen dos mesuradors mòbils que els utilitzen per quan la gent es
queixa o volen fer un estudi.

He demanat que ens els deixin per fer unes probes. Em van pasar dades, però
no me'n recordo, son aproximades,  que el màxim permès era 23 i a Mataró no
arribava a 0,3 o quelcom així, busco dades exactes.

Hem de fer com fa guifi.net, baixa la potència fins que l'enllaç sigui
acceptable i no irradiar gratuitament. Ens ensenyaràs Jordi? ;)

Estaria bé contactar amb Ramon Grau per fer aquestes proves. Jo contacto amb
l'ajuntament a veure si ens deixa els aparells.