[MataroSensefils] linea internet

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div set 5 14:05:46 CEST 2008

2008/9/5 Jose Legido <jose a legido.com>

> Bon dia!!!!

> Jo no vull comparar sensefils amb el mòbil, ser el "tuerto en el país de
> los ciegos" no em serveix de res.

Que no ho vulguis comparar no vol dir que no siguin comparables i més
tractant-se de tecnologies tant similars.

És més, suposo que deu ser deformació professional, però de cara a fer més
entenedor un concepte, és adequat comparar-ho amb allò quotidià i proper, en
aquest cas, el telèfon mòbil.

En definitiva, que estem tots d'acord en moure'ns i mesurar-ho :-)

Vagi bé!