[MataroSensefils] linea internet

RVives rvivesr a teleline.es
div set 5 14:40:23 CEST 2008

Quant he dit "pupa" jo amb referia a la senyal que posaria en el
corresponsal, no a la cosa biològica. En aquest punt també hi ha que tindre
molt en compte el factor proximitat, ja que el camp electromagnètic
disminueix amb el cuadrat de la distancia. o sigui que fan molt mes "mal"
els telèfons mòbils arant d'orella que per exemple a sobre la taula.  I els
mòbils també emeten amb una potencia variable (segons la qualitat de
recepció...) Entenc que tampoc es el mateix desde el punt de vista biològic
un transformador que treballa a 50 Hz que un dispositiu a 2,4 Ghz. La
penetració i efectes del camp es totalment diferent.(cas dels microones,
radiació gamma, etc). Un trafo de 1000 Kw a 50 Hz. emet un camp "bio" prou
mes dèbil que per exemple un mòbil a la mateixa distancia... o almenys m'ho
sembla...Per això deu ser un bon assumpte el tema dels "pinganillos". Tinc
un amic que el porta tot el dia penjat. I als 54 encara no te cap símptoma
de majara...