[MataroSensefils] Ponents per Innova 360º + samarretes

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll oct 27 18:56:51 CET 2008

Hola,

Em demanen els noms dels ponents concrets que hi haurà a la fira.

A part d'en Lluis Dalmau de Guifi.net jo m'ofereixo per fer-li de carabina
amb les parts que puguin tenir a veure amb Mataró i amb el que calgui.

Hi ha una part més pràctica sobre com donar d'alta un node a Guifi.net i
configurar una Nanostation amb l'UnSolClick.

Algú s'anima?

Per cert, tinc samarretes de Mataró Sensefils del merchandising que varem
fer fa temps.
Podem portar-ne algunes a la fira per vendre'n. Caldria posar un preu ja que
jo no recordo a quan les veníem.

En tinc de vermelles, negres i grogues de talla L i algunes de vermelles de
XL.

Si algú es vol fer càrrec de portar el tema de les samarretes jo encantat
:-)

Vagi bé!