[MataroSensefils] Ponents per Innova 360º + samarretes

Enric enric a musaik.net
dll oct 27 19:39:25 CET 2008

En/na Jordi Clopes ha escrit:

> Per cert, tinc samarretes de Mataró Sensefils del merchandising que
> varem fer fa temps.
> Podem portar-ne algunes a la fira per vendre'n. Caldria posar un preu
> ja que jo no recordo a quan les veníem.
>
> En tinc de vermelles, negres i grogues de talla L i algunes de
> vermelles de XL.
>
> Si algú es vol fer càrrec de portar el tema de les samarretes jo
> encantat :-)
Jo també en tinc unes quinze. I les veníem a 10 euros. Però no té perquè
ser el mateix preu ...

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 17 d'Octubre (nova data per un recurs presentat) pot venir
l'exèrcit d'ovelletes submises a desallotjar-nos. Concentració davant la
fibra el dia que ens desallotgin a les 20h.
<http://musaik.net>