[MataroSensefils] Trucades gratis. Tarjetes ATA i FXO

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij oct 23 12:46:19 CEST 2008

Jose,

Si vols un ATA Grandstream per jugar al telèfon ja te'l deixo :-p

Si la cosa et convenç, la opció que et dona en Lluis és molt bona.

Per la Freak-cabina millor l'ATA i un telèfon analògic comprat a un tot a
100, no sigui que algú s'enamori del telèfon IP ;-)

Jordi