[MataroSensefils] Fira InnovaTIC a Mataró i Trobada guifi.net a Perafita

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dic oct 22 18:35:26 CEST 2008

Hola,

jo també estoic motl d'acord amb l'Enric i m'agradaria fer un suggeriment
per a donar a conèixer el sensefils. En una assemblea del node d'Isern varem
decidir posar-ho en marxa però ha quedat pendent. Es tracta de servir-nos de
les mateixes ones per a donar a conèixer el projecte. A més a més no suposa
cap gran esforç, al contrari, consisteix simplement a canviar el nom de les
xarxes per a que mostrin el domini web de Mataró sensefils. És a dir, la
troncal en comptes de "troncal", passaria a anomenar-se "matarosensefils.net".

Bé... una idea una mica chorra però que pot ser efectiva.

Salut,

Albert