[MataroSensefils] Fira InnovaTIC a Mataró i Trobada guifi.net a Perafita

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic oct 22 19:13:59 CEST 2008

No és cap tonteria Albert.

De fet ja s'havia fet fa temps i ara mateix hi ha un node secundari de Cuba
que té el nom "www.matarosensefils.net".

Tot i això, és millor posar diferents noms segons la zona o el node al que
et connectes, ja que variarà la seva configuració segons el node i el nom de
la xarxa és l'única manera senzilla de diferenciar-los.

El que si que és realment efectiu és el que també s'està fent en algunes
zones de la xarxa que és posar un portal captiu, o sigui, que un usuari
anònim que vegi la xarxa des del seu ordinador i s'hi connecti, quan obri el
seu navegador web sigui redirigit a una plana web amb informació del
projecte.

Algú pot fer un cartell, flyer o web per anunciar la xerrada/taller de la
fira o coneix a algú que ho pugui fer?

Jordi