[MataroSensefils] Fira InnovaTIC a Mataró i Trobada guifi.net a Perafita

Jose Legido jose a legido.com
dic oct 22 13:12:18 CEST 2008

Hola!
Jo ja tinc substitut per Àcrata.
En Joan Marc viu al costat de la CNT i està molt interessat en crear un
node.
Jo tinc molt de material per crear i el node d'Escorxador el tinc gairabé
migrat a guifi.
Podríem ficar a la web de guifi apadrinaments. Això son nodes interessats i
pressopost del node. La gent interesada va donant calers fins que es pot
crear.
El meu objectiu principal es fer xarxa, crear nodes. El de Molins gairabé el
teníem, però el farem a 5ghz.
Tot això es per preparar per la xerrada una conexió a la xarxa amb unsolclic
i ensenyar a la gent que es molt fàcil connectar a la xarxa.
Ara mateix em preocupa molt la informació (en tots el àmbits) i em
comprometo a fer una bona campanya, dir ràpidament que som i que és molt
fàcil connectar.

En resum:
S'ha de crear xarxa, per mi la principal font som la gent, però s'ha
d'informar de com connectar.
L'ajut de l'ajuntament es això, un ajut. M'es igual que fos l'ajuntament o
qualsevol entitat pública o privada, no podem dependre de ningú. Simplement
un ajut, però la xarxa l'hem de crear nosaltres. Per exemple, la fira es una
molt bona oportunitat per difondre.
Un node caigut, un node que hem de crear el més ràpid possible.

Salut i sensefils!!!!!