[MataroSensefils] Finançament Super Nodes

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll nov 17 15:26:31 CET 2008

Hola,

Jo crec que en funció dels usuaris que s'hi vagin afegint, que aquests vagin
apadrinant els nous nodes.

Si posem només una sortida a internet, en forma de proxy obert, en tota la
xarxa, estarem obligant als usuaris que vulguin aquesta sortida a internet a
pagar el cost de l'enllaç entre troncals.

Tenir accés a un proxy és un bon motiu per apadrinar un tram de xarxa.

Jordi