[MataroSensefils] Finançament Super Nodes

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dll nov 17 15:49:56 CET 2008

Hola,

a mig plaç no veig que tinguem problemes de diners, i més no si la cosa
roda sola...
només ara, a l'arrencada i remodelament de la troncal si que veig que és
una inversió forta, fer el pas cap als 5 ghz es car, però assumible amb
una mica d'esforç col.lectiu...

rellegint el pressupost d'en jose per isern i calculant-ho com us ho
proposava de repartir gastos em surt aproximadament que la zona d'isern
paga

la meitat de la routerboard, 89,9
la meitat del transformador 8,12
1 tarja pci 27,84
1 pigtail per la tarja mini-pci 5,8
1 pitgail normal 18,56

Aprofintant la seva antena omnidireccional i potser prescindint de la
caixa estanca per reduir costos si ho veiem clar.

D'aquesta manera ja el plantejament a la zona es diferent, surt uns 150
€ i potser poden comprar una altra minipci, mes rinxols, més antena (uns
50€  més) per fer conexions temporals amb portatils, pda's, etc.... que
no afectin a la resta de gent, i seria sobre aquesta interfície a on
posariem el portal captiu.

R.