[MataroSensefils] Node Sant Simó

Jose Legido jose a legido.com
div jul 25 11:33:43 CEST 2008

Jo tinc algun linksys a casa meus i del hacklab.
Podriem utilitzar aquests i ja "ajustarem" quan recuperem els col·lectius
(per exemple Molins, Via Europa,....)
Si fem 5ghz no hi ha antenes, no?
L'altre opció es comprar un parell de "trastos" que utilitza guifi.net per
provar-los. Jo estic dispossat a subvencioanar-los i si van bé i voleu, els
passem a colectius.

Per mi la faria de moment amb el material que tenim així ho tindrem el més
aviat possible.
Quan et vagi bé podríem quedar i a veure si algú s'apunta!