[MataroSensefils] Node Sant Simó

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div jul 25 09:42:27 CEST 2008

Bon dia Jose,

Em refereixo els AP de troncal col.lectius, si n'hi ha algun de disponible.
La part troncal de la xarxa sempre s'ha assumit col.lectivament.

Crec que l'antic node de xarxatroncal de via Europa el podríem demanar a en
Juan.

Lo ideal seria fer-ho amb 5 Ghz. Una troncal de 2,4 Ghz es molt inestable,
té poc ample de banda i poc rendiment. Casi que val més la pena fer VPNs
entre els nodes de zona.

Crec que aquest és un tema important i que ho hauríem de comentar per la
llista i/o en una reunió. Faig copia a la llista.

Jordi