[MataroSensefils] Node Sant Simó

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
div jul 25 17:36:25 CEST 2008

Jordi ,has tocat dos temes importantíssims!
El primer, que els enllaços troncals i també els ap de zona siguin de la
xarxa i no personals, l'altre dia a la reunió vam comentar-ho, pero no
s'ha reflectit a l'acta. I és bo recordar-ho.

El segon, està clar que hem d'estudiar com millorar la xarxa troncal, i
que la ciutat està saturada de xarxes a 2,4. Sou varis els que ja heu
fet propostes concretes, potser tocaria obrir un debat virtual o en
persona a la propera trobada per comentar-ho. La idea que proposem els
que ens vam trobar el dimecres és que anem creant infraestructura de
xarxa, revifant nodes actuals, fent algun enllaç nou, etc... a la vegada
que comencem a obrir noves vies (5 ghz, mini-pcis, etc....). Si revifem
un node, o creem una zona nova, estem creixent també en gent interessada
que hauria de ser l'objectiu final. I sobretot en el tema de dhcp per
trobar que automaticament hi ha contingut a la xarxa... (Quanta gent no
us ha preguntat mai i ara que faig que agafo matarosensefils_XXXX i no
puc fer res?)

Despres els canvis tecnològics que es decideixin en alguns casos serà
fer un canvi de firmware, en altres canvi de tecnologia, pero la part
d'infraestructura (elecció del lloc, cablejat, caixes estanques, etc...)
ja estarà feta.

R.

En/na Jordi Clopes ha escrit: