[MataroSensefils] Conexió Àcrata

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dic jul 16 09:23:08 CEST 2008

Hola a tots!

jo primer, abans dels temes tècnics en detall, plantejaria uns temes
generals sobre msf que es poden discutir per aqui:

qué es ara matarosensefils? qui som?...etc...
de quins recursos materials disposem? I econòmics (per si volem comprar
més material per provar nous troncals...)
que és el que volem fer i de quina manera...
quines zones funcionen i quines podrien funcionar?
estan actius ilurowireless i matarowireless?
la llista segueix sent el nostre punt de comunicació? (quants la seguim,
quants del total vivim a mataró?)
serà factible conectar amb altres xarxes de fora de matar'o???

Personalment, veig que torna a haver gent molt motivada en revifar la
xarxa i que la gent del HackLab Nòmada (en Jose! sobretot) s'han currat
un nou node al seu nou espai (La secopal) que funciona amb una placa
solar. Al voltant de la secopal ja hi ha gent interessada en
conectar-se, ja s'ha fet una reunió de zona i també hi ha una llista.
També hi ha moviment, poc, pero constantment hi ha gent que pregunta a
la llista general.

Us proposo que recuperem les assemblees, l'assemblea general per que
tothom digui la seva i a partir d'aqui si hi ha voluntat de seguir que
creem una nova organització. I el lloc de trobada, per a mi, seria La
Secopal, i així tothom pot veure el nou node! (Això ho haurien de
confirmar la gent del Hack Lab).

Fins aviat,

R.

En/na Jose Legido ha escrit: