[MataroSensefils] Conexió Àcrata

Jose Legido jose a legido.com
dic jul 16 01:53:53 CEST 2008

Bona nit
Al final he aconseguit conectar amb xarxatroncal una altre volta.
La conexió perdia un 80% del paquets. M'he tirat dues hores remenant
l'antena i quan ho deixava per imposible, s'ha conectat.
Això si, només m'ha funcionat ficant la ip 10.35.168.49 al wan i la lan he
ficat 192.168.9.1
Des de fora no em puc conectar per telnet, suposo que hi ha alguna opció de
seguretat.
Quan em torni a passar ho miro.

Respecte a canviar la xarxatroncal jo soc partidari de fer-ho, ara que hi ha
pocs enllaços.
Com ja sabem que des dels punts on estan es conecta, el canvi no ha de
perquè fallar.

I continuo agafant adeptes, podria mirar de montar un node a prop de la
plaça Granollers.....

Vinga, salut!!!!!!