[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div ago 29 21:36:13 CEST 2008

Bé, no seria el 15 sinó al terrat., que suposo que és millor. Hi ha el
maleït cartell que tapa una mica però segur que es poden fer bons enllaços a
nivell troncal.
No sé com estan els nodes del pis de la Roser, fa temps que no la veig, però
tens tota la raó, caldria fer un inventari del material que tenim pels
terrats i posar-lo al dia. Intentaré esbrinar-ho per dimarts també.

Ens veiem...

El 29 / agost / 2008 21:23, Raul <raul a enbicicleta.org> ha escrit: