[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

Raul raul a enbicicleta.org
div ago 29 21:23:58 CEST 2008

Hola Esteve, q tal?

només per recordar, al pis 13 encara hi tenim tres caixes estanques i un linksys, crec. Amb les antenes corresponents. Diria que encara en podem fer us allà, s'hauria de confirmar, però si ens dius que podem pasar al quinze ens mudem ràpid!!!

R.
  ----- Original Message -----
  From: Esteve Olm
  To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
  Sent: Friday, August 29, 2008 9:16 PM
  Subject: Re: [MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

  Hola a tots!

  Caram com es mou això altra vegada!
  Després d'un llarg temps sense activitat això es torna a moure i veig gent amb molta energia (eòlica?) i moltes ganes. He estat seguint la llista, tot i que sense dir res perquè no gosava (jo aplico la regla de "si funciona no ho toquis" i sembla que això torna a funcionar). El que passa és que avui no m´he pogut aguantar :P

  En realitat en Jordi Clopés ahir em va demanar si encara podia accedir a la torre Maresme per a posar-hi un node. He de parlar amb la presidenta, però no crec que  hi tingui inconvenient. Espero poder venir dimarts i portar bones notícies.
  Mentrestant, per anar fent boca, us passo unes fotos que vaig fer fa temps des del terrat de la torre, a veure si us hi sabeu trobar.

  http://picasaweb.google.com/esteve.olm/VistesTorre

  Esteve

  El 29 / agost / 2008 21:08, Lluís Dalmau <lluis.dalmau a guifi.net> ha escrit:

    Ja està a portada !

    No he sigut jo, segurament ho has fet tu mateix ? O potser algun company
    ho ha vist i ho ha publicat com a notícia guifi.net, de fet, perquè surti
    una cosa a portada només cal que al publicar l'entrada l'etiquetem com a
    notícia guifi.net

    Lluís

    > Ops, és veritat a portada només ho veia jo pq tenia la meva sessió oberta!
    > Què ingenu!
    >
    > http://www.guifi.net/node/16568
    >
    > potser ens ho poden promocionar a portada?

    Lluís